FAMILIESAMLINGER FOR HVERDAGER

Her finner du Familiesamlinger for hverdager, for to uker.    (Takk til Nasjonalt Bønneråd)

PS  Det er tillat å bruke f.eks ved middagen eller leggetid også 🙂

Ønsker du besøk: Bønnedag, bønneskole eller menighetsutviklingskurs?

Bønnedag:
Under alle nasjonale ledermøter har vi bønn i en kirke i Norge. Kanskje du ønsker at vi skal komme å ha bønn i din kirke? Send oss en hilsen på kontaktskjemaet, så ser vi hva vi får til.

Bønneskole:
Vi har et tre dagers opplegg for bønneskole. Der vi underviser bla om helbredelse utifra åndelig rengjøring eller renselse. Det Bibelen kaller helliggjørelse. Ellers tar vi opp mange andre tema etter lokale ønsker. Vi kan også underviser deler av bønneskolen eller enkelt temaer. Tilgivelse er et sentralt bønneskoletema.

Menighetsutvikling/menighetsplatnings kurs:
Vi kommer gjerne å har menighetsutviklings/menighetsplanter kurset fra DCPI (Dynamic Church Planting International). Dette er fint både for ettablerte menigheter og de som planlegger å starte et nytt arbeid for en gruppe i menigheten, feks for ungdom eller unge familier, eldre osv.  Dette kurset er også omtalt på en annen side på kirken.be